Veelgestelde vragen

Bestellen

• Hoe plaats ik een bestelling? 

• Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? 

• Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 

• Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst? 

• Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren? 

• Kan ik een product bestellen, dat niet (meer) op jullie website staat?

• Is het mogelijk om kleding en/of artikelen in een showroom te bekijken?

 

Betalen

• Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan? 

• Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

 

Bezorgen

• Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling? 

• Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd? 

• Hoe zie ik of een product op voorraad is? 

• Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden? 

• Wie levert mijn bestelling? 

• Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging? 

• Kan ik een bezorgafspraak maken?

 

Retourneren

• Kan ik mijn bestelling retourneren? 

• Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 

• Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen? 

• Hoe snel wordt mijn retour verwerkt? 

• Mijn bestelling is niet compleet, verkeerd of beschadigd, wat te doen?

 

Kortingscodes en cadeaubonnen en vouchers

• Waar kan ik een kortingscode krijgen?

• Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

• Kan ik meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken?

• Waarom werkt mijn kortingscode niet? 

 

Nieuwsbrief 

• Waar kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

• Wat voor content kan ik me bij jullie nieuwsbrief voorstellen?

• Hoe vaak komt de nieuwsbrief uit?

• Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?


Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling? 

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "winkelwagen" om te gaan betalen. U ziet ook altijd het winkelwagen pictogram rechtsboven in beeld. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knop “Bevestig aankoop" drukt, is uw bestelling definitief.

 

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Een opgevraagde factuur ontvangt u van ons via de email.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 

U kunt uw producten ook bij ons afhalen op de verschillende weekmarkten waar wij staan. U kunt ons vinden in de grote zwarte marktwagen van Boutique Njoy, hier ziet u een foto ervan. Als u klikt op de foto en door scrollt naar beneden, ziet u de locaties en tijden van onze weekmarkten.

Indien u in de stappen van het bestelproces vermeldt dat u wilt afhalen, zullen wij persoonlijk contact met u opnemen via email of telefoon om een afhaalafspraak met u te maken.

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Na het afronden van een bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging op het door u opgegeven emailadres. Indien u ook graag een factuur ontvangt van de bestelling kunt u een email sturen naar Factuur@BoutiqueNjoy.nl.

 

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren? 

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact met ons op te nemen. Onze contactgegevens vindt u hier.

 

Kan ik een product bestellen, dat niet (meer) op jullie website staat? 

Wanneer u een artikel wilt bestellen, dat niet (meer) op onze website vermeld staat, adviseren wij u contact met ons op te nemen.

 

Moet ik een account aanmaken bij het bestellen?

Het is momenteel niet mogelijk om bij onze webshop een account aan te maken.

 

Is het mogelijk om kleding en/of artikelen in een showroom te bekijken?

U kunt veel van onze producten ook bekijken bij ons op de markt, u bent van harte welkom. Voor sommige producten geldt echter wel dat wij deze enkel in de webshop verkopen. Neemt u daarom altijd even vooraf contact met ons op om teleurstellingen te voorkomen. Wij kunnen het gewenste product wel voor u meenemen naar de markt zodat u het alsnog kunt komen bekijken. 

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Wij bieden verschillende betaalopties aan. Raadpleeg hiervoor onze pagina betalings- en leveringsvoorwaarden. Via onze betaalprovider Mollie kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen. U betaalt in een voor u vertrouwde omgeving.

 

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Alleen de betaaloptie 'overschrijving' en 'afhalen op de markt' en zal het proces vertragen.

Betalen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling? 

Wij brengen geen bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland voor bestellingen boven €50,00. Indien uw bestelling lager is brengen wij €8,75 in rekening.

Voor verzending naar Duitsland brengen wij €9,00 in rekening. Verzending naar Duitsland is gratis als de bestelling hoger is dan €100,00.

 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Bij elk product ziet u de levertijd staan. Dit kan zijn:

     1.      Snelle levering: Bestellingen die voor 14.00 bij ons binnenkomen worden dezelfde dag nog verwerkt en        verzonden. Met uitzondering van onze marktdagen, dan wordt het de volgende dag verstuurd. 

     2.      Standaard levering: Verzending binnen 1 of 2 werkdagen.

     3.      Langere levertijd: 4-8 dagen.

Deze levertijden gelden voor Nederland en België. Indien u een bestelling doet uit Duitsland of een ander EU land is de levertijd langer. Neemt u in dat geval contact met ons op.

 

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

In principe zijn onze producten op voorraad. Mocht het onverhoopt gebeuren dat een artikel niet op voorraad is, dan ontvangt u van ons binnen 24 uur bericht. Wij nemen dan contact met u op om tot een oplossing te komen. Indien wij niet tot een bevredigende oplossing komen krijgt u uiteraard uw geld terug.

 

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel? 

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. In de praktijk zal dat bijna nooit tot een vertraging lijden. Sommige producten hebben een andere levertijd als andere producten. Als dit het geval is houden wij de langste levertijd aan.

 

Wie levert mijn bestelling? 

Wij werken met betrouwbare vervoerders zoals Post NL, BPost, DHL en DPD.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging? 

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering, dan laat de vervoerder een bericht achter. Volg deze instructies dan op. In alle gevallen zullen zij een tweede afleverpoging doen. Lukt dit ook niet, dan ontvangt u bericht waar u de goederen kunt afhalen.

Indien uw pakket door de brievenbus past zal de postbode deze hier achter laten.

 

Kan ik een bezorgafspraak maken? 

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroutes van de vervoerders. Wel trachten de vervoerders via de track & trace link zo specifiek mogelijk te zijn omtrent aflevertijden.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren? 

Ja, u kunt producten aan ons retourneren. Hoe u dit doet en aan welke voorwaarden uw pakket moet voldoen vindt u onder ‘Retourprocedure’.

 

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Wij zullen aan de hand van uw retouraanvraag een retourticket toesturen. Dit kunt u dan op uw pakket plakken en aan ons retour zenden.

Indien een bestelling terug is gestuurd, zullen na ontvangst en inspectie van de betreffende artikelen de verzendkosten worden verrekend aan de hand van onze retourprocedure. 

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt? 

Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Indien uw product voldoet aan de retourvoorwaarden krijgt u binnen 2 weken krijgt u een terugbetaling door middel van een voucher of u ontvangt een nieuw product binnen deze zelfde termijn. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

 

Mijn bestelling is niet compleet, verkeerd of beschadigd, wat te doen? 

Neemt u gaarne binnen 24 uur na ontvangst contact op met ons, dan kunnen wij in overleg met u tot een oplossing komen. 

 

Is het mogelijk om artikelen in een showroom te bekijken?

U kunt veel van onze producten ook bekijken bij ons op de markt, u bent van harte welkom. Voor sommige producten geldt echter wel dat wij deze enkel in de webshop verkopen. Neemt u daarom altijd even vooraf contact met ons op om teleurstellingen te voorkomen. Wij kunnen het gewenste product wel op verzoek voor u meenemen naar de markt zodat u het alsnog kunt komen bekijken. 

Kortingscodes, cadeaubonnen en vouchers

Waar kan ik een kortingscode krijgen?

Op onze website kunt u aangeven dat u promotie email berichten van ons wenst te ontvangen. U bent dan op de hoogte van al onze aanbiedingen en promoties.

U kunt zich hiervoor inschrijven door uw email adres in te voeren op onze wekelijkse nieuwsbrief webpagina. Deze welkomst korting is eenmalig. Klik hier om u aan te melden voor de nieuwsbrief.

 

Volg ons op Social Media voor eventuele verdere acties waarbij kortingen zijn te verkrijgen.

 

Op de markt worden ‘Tegoedbonnen’ uitgegeven. Ook deze vouchers zijn in te leveren op de website.

 

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

Uw kortingscode dient te worden ingevuld in een veld in de ‘Winkelwagen’, waarin staat ‘kortingsbon’. Klik op ‘gebruiken’ om de code door te voeren. U ziet dan dat de korting van het totaalbedrag rechts wordt afgetrokken. Houdt u er rekening mee dat er slechts 1 code per bestelling gebruikt kan worden. De code kan op de website eenmalig worden ingevuld tot maximaal het bedrag van de gehele bestelling. Als de waarde van uw kortingsbon of voucher hoger is zal het resterende bedrag komen te vervallen.

 

Kan ik meerdere kortingscode tegelijk gebruiken?

U kunt slechts 1 code per bestelling gebruiken.: Het is technisch niet mogelijk meerdere codes te verstrekken bij het afronden van uw bestelling. Indien u over meerdere kortingscodes beschikt, kunt u aparte bestellingen plaatsen en per bestelling een kortingscode gebruiken.

 

Waarom werkt mijn kortingscode niet?

Sommige codes werken alleen bij een minimum aankoopbedrag of zijn beperkt geldig. Indien u problemen blijft ondervinden kunt u een email sturen naar info@BoutiqueNjoy.nl.

Nieuwsbrief

Waar kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

U kunt zich hier aanmelden. 

 

Wat voor content kan ik me bij jullie nieuwsbrief voorstellen?

We houden u op de hoogte van een geselecteerd aantal nieuwe producten die op de website zijn verschenen de afgelopen tijd, alsook kortingscodes voor bepaalde producten. 

 

Hoe vaak komt de nieuwsbrief uit?

We zijn momenteel nog druk bezig om de website goed op te bouwen, hierdoor ligt de frequentie van nieuwsbriefzendingen laag. In de toekomst zullen wij er ook op blijven letten dat de frequentie niet al te hoog wordt en we dus niet gaan 'spammen'. Ons doel is enkel 'een extraatje voor onze trouwe klanten'.

 

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

U kunt u hier afmelden.